fredag, april 04, 2014

❖❖❖

bild 3-3När vi tar oss fram kan man ge honom lite försprång (gipset blev kvar lite extra, om två veckor får han stödja. bu) Några skott av min bästa blomsort, den växer hur man än gör och blir fler hela tiden. Ett möte och tulpaner! bild 2-2Jag vaknade till oordning efter fixande och åt godis mitt i veckan. På tisdagar har vi matdag och Oscar bjöd på kinesiskt. En annan middag åt jag hos de här finabild 1-3En morgon tog knäckebröden slut och vi fick ta till kexen. Oscar läser tidning och min lilla odling. Jag sår ruccola men det går sådär, känns som jag har fått krassefrön istället och sen en sida ur ett block.

mvh @agnesregina

2 kommentarer:

  1. vad är det för en blomma som växer utan att man måste anstränga sig (hehe)? är såå dålig på växter och grejer, men ska ändå försöka få min balkong att bli en oas i sommar

    SvaraRadera
  2. att du kan scripta sådär vackert. mvh mållös

    SvaraRadera