onsdag, mars 12, 2014

sen sist

hejrgina.blogspot.com samma
✍ lagat dumplings med Oscar och Mattias
✍ blivit klar med garderobsstädningen
✍ åkt till Göteborg och redovisat mitt arbete
✍ blivit godkänd!!!
✍ sovit hela dagen hos min syster pga utmattning
✍ hälsat på min brorson Arvid som visade upp alla sina leksaker i tur och ordning
✍ varit hos mina föräldrar och njutit av sol och skog
✍ tagit en ridtur i mörkret med månskugga
✍ sett på husdrömmar
✍ blivit inspirerad och åkt på utflykt till Höganäs och tittat på fina hus
✍ druckit kaffe i 18-gradig vårsolhejregina.blogspot.com sensist
✍ tittat på fint porslin på utförsäljning
✍ övervägt att köpa en laxrosa Alvar Aalto vas till mig själv i examenspresent
✍ planerat vårutflykter ♡
✍ börjat se prison break från början
✍ blivit frustrerad över färgåtergivningen mellan photoshop och flickr
✍ klippt Agaton och Mattias i samma frisyr
✍ funderat på att skaffa katt
✍ hämtat 4 pinnstolar
✍ kommit hem

3 kommentarer:

  1. Wow that was odd. I just wrote an very long comment but after I clicked submit my comment
    didn't show up. Grrrr... well I'm not writing all
    that over again. Anyhow, just wanted to say great blog!


    my blog топъл печат ()

    SvaraRadera