söndag, mars 30, 2014

knoppar

hejregina.blogspot.com knoppar1När jag var ute på landet senast plockade jag med mig massvis av kvistar hemhejregina.blogspot.com knoppar3Det är så fint att se när knopparna slår ut och när man inte har det utanför fönstret får man fuska litehejregina.blogspot.com knoppar4Så nu har vi kvistar i varje vrå, vilket känns bra. Igår var det Mattias födelsedag och vi firade med vimplar, tårtor och gäster hela dagen och nu ska vi ha världens slöaste söndag och nästan inte göra något alls ♡ 

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag har en fråga. För ett tag sedan skrev du om hur du gjort om en Ikea-soffa. Mycket inspirerande! Eftersom vi också har en Karlanda beställde vi därför likadana ben från Pretty pegs, men fästerna passar inte. Hur gjorde ni, passade era eller hittade du på en speciallösning?
    Hälsningar Ellen

    SvaraRadera
  2. Hej igen! Jag frågade lite för snabbt. Nu har jag löst det.
    / Ellen

    SvaraRadera
  3. Alltså jordgloben du gjorde om är så himla snygg!

    SvaraRadera