tisdag, mars 25, 2014

gott nytt år

hejregina.blogspot.com kameraDet känns ju lite som att mitt 2014 just har börjat pga examensarbetet så jag tänkte visa min nyårslista. På nyårsaftons natt bestämde vi oss för att bestämma lite över 2014. Vi räknade ner från 5 och kom tillsammans fram till vad punkterna skulle handla om. När vi var klara gick vi varvet runt och fick höra hur alla ville att året skulle se ut! Så här såg min lista ut:

5 saker jag vill ägna mer tid åt 2014
✍ utflykter
✍ mitt företag
✍ uppskatta människor
✍ min stad
✍ filma

4 saker jag vill ägna mindre tid åt 2014
✍ oroa mig
skolan/chalmers!!
✍ dra mig för att göra jobbiga saker
✍ sova

3 saker jag vill prova
✍ se Malmö ovanifrån
vinna en korpenmatch
✍ ett nytt objektiv

2 platser jag vill besöka
✍ Paris
✍ Norrland

1 ord att tänka på
✍ våga
hejregina.blogspot.com mattiasSkolan tog slut och vi började göra mål så två streck har jag dragit men kan ni förstå att det redan har gått en fjärdedel? Det är galet, men jag gillar 2014. Och från och med nu blir det bara bättre. Mer ljus än mörker ☼

5 kommentarer:

  1. Gorgeous pictures!
    xo

    www.bigpicturestuff.com

    SvaraRadera
  2. Du glömde Grekland :)

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag gillar verkligen din blogg, himla inspirerande! Dock en sak: Norrland är ungefär halva Sverige, det går inte att besöka Norrland. Det finns för mycket vackert för att klumpa ihop oss till Norrland.

    SvaraRadera
  4. High-quality Business Loan Leads come with a greater likelihood of conversion, leading to a more efficient and profitable sales process. These leads have shown genuine interest in obtaining a merchant cash advance, making them more receptive to offers.

    SvaraRadera