onsdag, mars 05, 2014

❖❖❖❖

hejregina.blogspot.com agnesregina2I lördags promenerade jag runt tillsammans med de här fötterna. Mattias hade finsko men den högra fick stanna hemma. Jag och Oscar mutade oss själva inför våra deadlines och mådde illa resten av dagen. Och här i Skåne blommar det överallt! Så himla härligt. Sen printade jag ut min tidning och korrekturlästehejregina.blogspot.com agnesregina4Så här såg Mattias fot ut den första veckan. Nu har han bytt till ett mer slimmat, svart. Jag och Hanna hälsade på i den här söta butiken vid davidshall. Jag loppisfyndade en fjällkruka och var på kalashejregina.blogspot.com agnesregina3Promenad i kall vårsol och taggad publik på roller derby. Mattias kollar på OS och alla dessa torgblommor man går förbi som luktar ljuuuvligthejregina.blogspot.com agnesreginaEn kort kvällspromenad med kryckorna och hur det såg ut runt mig när jag var klar med tidningen. Känslan när jag hade lämnat in och följden av att inte riktigt ha hunnit slappna av som fick mig att börja rensa i garderoben (fortfarande pågående)

 mvh @agnesregina

2 kommentarer:

  1. great picture mix !

    htpp://seeyouatnine.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. betyder "rensa garderoben" kanske Tradera? :)

    SvaraRadera