torsdag, juni 13, 2013

Nu börjar det ♡

hejregina.blogspot.com flyttI måndags kväll åkte jag och Mattias hem till mina föräldrar. Jag har haft lyxen att ha kvar mitt rum där fast jag inte bott hemma på många år, så där har jag förvarat endel möbler som jag inte fått plats med innan.hejregina.blogspot.com flytt3Och ganska mycket småsaker...hejregina.blogspot.com flytt2Så vi rensade ut och såg vad som skulle med till Malmö. Pallen hittade jag en loppis för säkert 7 år sedan och nattduksborden kände jag mig tvungen att köpa på en auktion för att ingen ville ha dem. Jordgloben hade Mattias mamma när hon var liten och klockan kommer från farmor. Stringhyllan tog mamma vara åt mig när en avlägsen släkting dog när jag var liten och försäkrade mig om att jag skulle tycka om den i framtiden. Rätthejregina.blogpDessutom blev rummet väldigt luftigt och trevligt att komma hem till nu när vi rensathejregina.blogspot.com flyttaOch jag gillar verkligen alla nyanser av grått som finns hemma. Olika överallt hejregina.blogspot.com flytt4Hejdå

4 kommentarer:

  1. vilken fin möbelsamling! och det gråa skåpet där i slutet var riktigt snyggt det också.

    SvaraRadera
  2. Åh, klockan! Fantastiskt.

    SvaraRadera
  3. It's always a joy to see your post :)

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder, riktig realism i det omöblerade tillståndet på de första!

    SvaraRadera