lördag, februari 23, 2013

Till dig!

När min svägerska beställde sin Daily Journal var det något som blev fel och plötsligt hade hon två. Så hon frågade mig om jag ville ha en, men eftersom jag inte är särskilt bra på att använda kalendrar tänkte jag att vi ger den till en av er istället! Den är välgjord och färgglad och i slutet finns det små söta klistermärken som man kan fylla ut födelsedagar och fredagseftermiddagar med.

För att vara med i utlottningen likear du hejregina på facebook. Tävlingen pågår fram till måndag klockan 19:00.
(Du får såklart likea sidan ändå!)
Kram&hej

1/3 2013: Grattis Josephine Ilola, den kommer på posten! 

48 kommentarer:

  1. Jag har gillat!
    //Moa

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har gillat nu, förresten finaste färgen på kalendern!!
    /Jenny Götheson

    SvaraRadera
  3. Hej säger jag då! :) jag gillade även på facebook men det är allt roligare att skriva här. Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh, jag som har suktat efter en såndär kalender! Jag har gillat.

    SvaraRadera
  5. åh guud vad fin. har likeat!

    SvaraRadera
  6. VÄRLDENS FINASTE JU! jag gillaaaar

    SvaraRadera
  7. Tjenixen! Den dära verkar ju helfestlig.

    SvaraRadera
  8. Åh denna var himla fin. Jag gillar :)

    SvaraRadera
  9. jag har såklart gillat, för jag gillar både dig och frankie! HEJ!

    SvaraRadera
  10. vendela // vendela_tenor@hotmail.com23 februari 2013 kl. 12:08

    Gud vad glad jag blev nu! Den här kalendern tar ju slut överallt och hela tiden känns det som, så HEJ! och så har jag gillat.

    SvaraRadera
  11. hannah, hannah.9409@hotmail.com23 februari 2013 kl. 12:35

    precis vad jag önskar mig just nu! hejj!

    SvaraRadera
  12. Jag har också gillat! Är överförtjust i både din blogg och den där kalendern.

    SvaraRadera
  13. Såklart gillar jag din facebooksida. Och så gillar jag fina kalendrar.

    SvaraRadera
  14. Åh! Så himla fin!
    Klart jag gillar dig på facebook. Jag gillar dig var som helst!

    SvaraRadera
  15. Jag har gillat på facebook och undrar varför jag inte gjort det förut! Dåligt dåligt!! Jag är iallafall jättegärna med då jag tycker det vore så mycket trevligare att skriva ner sina vardagsbestyr i en fin kalender, istället för i telefonen.

    elin strand
    hejelin@hotmail.com
    strand.blo.gg

    SvaraRadera
  16. Åh vad fin!
    Jag har gillat! :)

    /Amanda Englund

    SvaraRadera
  17. Ohhh, den där! Den har jag varit på jakt efter....
    ...att få plita ner livet i en sån!
    Ska gilla dig genast!

    SvaraRadera
  18. Jag behööööööver den! Så jag gillar :)
    (superfin blogg har du med!)

    SvaraRadera
  19. Åh dom är så fantastiskt fina!! Jag har gillat och vill självklart vara med i utlottningen :)

    SvaraRadera
  20. Dom är ju superfina och bra!! :)

    SvaraRadera
  21. Kalasfin! Skulle göra nytta i min katastrofalt dåligt planerade vardag.
    Hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas!

    SvaraRadera
  22. åh, som jag gillar den och dig!

    SvaraRadera
  23. Jag har gillat! Åh, vill så gärna ha en finfin Frankie-journal <3

    SvaraRadera
  24. har redan en sån, så jag håller mig utanför utlottningen, men likear såklart sidan ändå. glad söndag! <3

    SvaraRadera
  25. Oh, har gillat och hoppas hoppas hoppas! Blev precis som en hel drös andra utan och har muttrat avundsjukt varje gång någon postat bilder och bloggat om den. Vilket av förståeliga anledningar är typ jämt, den är ju så himla fin!!

    SvaraRadera
  26. Jag har gillat! Super fin kalender! Skulle bli jätte glad över den =)

    SvaraRadera
  27. HEJ! Den är fantastisk. Och hejregina likaså!

    SvaraRadera
  28. HEJ! Den är fantastisk. Och hejregina likaså!

    SvaraRadera
  29. Oh, så fin den är! Verkligen något för en dagboks/kalender-beroende person som mig! Hej hej också för den delen, jag har gillat din sida på Fejjan :)

    SvaraRadera
  30. HEJ! åh så underbar den är. kikade in här från din instagram och blev helt till mig nu..
    som jag vill ha den. hoppas!! :)

    SvaraRadera

  31. HEJ! åh så underbar den är. kikade in här från din instagram och blev helt till mig nu..
    som jag vill ha den.

    SvaraRadera
  32. Åh, jag är med! Jätteunderbart fin bok och jag behöver någonting för att styra upp mitt liv just nu! :)

    SvaraRadera
  33. Vilken fin, den skulle jag gärna vilja vinna!

    SvaraRadera
  34. Hej hej, den vil jeg gjerne ha :)

    SvaraRadera
  35. Roligt med en presentutlottning, men jag måste säga att den bästa presenten var att man fick veta att du har fb så man kan få se ännu mer fina bilder och illustrationer.
    Tack för all inspiration så länge!

    SvaraRadera
  36. Åh, vilken fin, den skulle man inte tacka nej till. Måste bara säga att jag älskar dina inlägg och självklart gillar jag på facebook (hallå, vem vill inte se dina bilder på sin facebook? Tävling eller inte liksom!)

    SvaraRadera
  37. Oj, såg nu att tävlingen var avslutad. Attans då!

    SvaraRadera