tisdag, februari 19, 2013

På golvet

hejregina.blogspot.com mattaKommer ni ihåg att Mattias mamma köpte en matta till mig som hade tagit slut på IKEA i Göteborg? I helgen tog jag tag i experimentet och plockade fram maskeringstejp och pensel. Jag använde mig av matt väggfärg och grön tejp (som håller bättre än blå). Mönstret har jag haft i tanken länge och tejpade upp det i två omgångar eftersom det går i varandra. Men färgen torkade väldigt fort. Principen går att variera i evighet och fungerar på vilken slätvävd matta som helst

Imorn börjar vi bygga vårt projekt i skolan i skala 1:1! Tyvärr betyder det också att vi från och med imorn även börjar klockan 07:00 hjälp

15 kommentarer:

  1. Mycket fin!
    Lycka till med de tidiga mornarna.

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Kul idé, kanske får prova. Vi behöver lite vettiga mattor här hemma också...

    SvaraRadera
  3. sv: Tack så mycket! Jag också.

    SvaraRadera
  4. Gorgeous photos on your blog! Really beautiful xoxo

    http://thepersephonecomplex.blogspot.co.uk/

    SvaraRadera
  5. tack du! riktigt fin matta dedära

    SvaraRadera
  6. svar: ja visst är vasen fin! PUSS
    p.s kul att du kollade in på bloggen:)

    SvaraRadera
  7. Gud vad fint det blev, ser verkligen proffsigt ut!

    SvaraRadera
  8. Jisses så fint! Sjukt imponerad av din kreativitet!

    SvaraRadera
  9. Så himla rolig idé. Och tjusigt!

    SvaraRadera