tisdag, oktober 02, 2012

Den nyaste familjemedlemmen

hejregina otto2
Jag har blivit faster! Till en mycket söt liten pojk. Vi var där i helgen och alla kramade och klappade så mycket vi bara kunde. Fast jag vet hur det är blir jag förvånad. Så liten. Och så fungerande. Han heter inget än, men i magen kallades han Otto. hejregina paket2Av mig fick han en randig filt som jag sydde i slutet av sommaren. Jag hade en filt när jag var liten som jag var helt beroende av så jag är lite av en filtförespråkare. Och sen fick han en liten pingvin från Madrid, eftersom jag var där när han föddes. Filten slog jag in i en A3a från en av utställningarna på Reina Sofia. Lille lille lille Otto  

2 kommentarer:

  1. Mmmmmmm, söt söt söt!

    Ha en fin dag.

    Kramar från en annan 'Otto'-faster... (en av fyra! Lyckans pôjk! =)

    SvaraRadera
  2. Fin pojke, fin filt!

    SvaraRadera